طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت بازاریابی اینترنتی، ورژن 12 (کامپایل شده)
قیمت: 4,500,000 تومان
خرید ورژن 12 مسبی به صورت غیر open source (کامپایل شده):
در این روش، شما ورژن 12 پورتال مسبی را به صورت کامل تحویل می گیرید و دسترسی کامل به هاست و فایلها و مدیریت سایتتان دارید. حتی هاست تحت تملک خودتان است. فقط در این روش، فایلهای برنامه نویسی شده به صورت کد شده است و قابل مشاهده نیست. این روش برای کسانی که نیازی به برنامه نویسی سایت ندارند و فقط به مدیریت سایت می پردازند بسیار مناسب است. کسانی که آشنایی با برنامه نویسی ندارند و در اختیار داشتن سورس برنامه ها کاربردی برایشان ندارد نیز بهتر است از همین روش استفاده کنند.
خود سایت masbi.com نیز به صورت غیر open source (کامپایل شده) در هاست آپلود شده است. و مشاهده می فرمایید که با کیفیت خوبی در حال اجراست.
در امکانات و قابلیتها، روش کامپایل شده هیچ فرقی با روش open source ندارد. حتی در روش کامپایل شده، سرعت لود اولیه صفحات نیز بالاتر است.
در هر زمان، تغییر روش به open source امکان پذیر خواهد بود. (در صورت درخواست شما)
 
طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به ما بسپارید و با آن کسب و کار خود را رونق بدهید. طراحی سایت فروشگاهی و سایت بازاریابی اینترنتی تخصص ماست.
فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار امروز می باشد زیرا می توانند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، سهم بازار را در این زمینه بگیرند.
در فروشگاه اینترنتی که ما طراحی می کنیم، سیستم بازاریابی یا سیستم همکاری در فروش نیز وجود دارد، بنابراین اعضای سایت می توانند به ازای دریافت پورسانت، به تبلیغ و بازاریابی محصولات بپردازند. 
طراحی فروشگاه حرفه ای مبتنی بر سیستم بازاریابی و همکاری در فروش، طرحی متفاوت و اصولی برای کسب درآمد است. زیرا چه خودتان صاحب محصول(فروشنده) باشید چه قصد داشته باشید از فروشندگان دیگر استفاده کنید این سیستم نیاز شما را برطرف می کند.
تمرکز شما بر مدیریت سیستم خواهد بود، بنابراین می توانید کل زمان تان را برای داشتن سیستمی سودآور، برای خودتان، فروشنده و بازاریاب، صرف کنید. می توانید درآمد مناسبی داشته باشید، آن هم بدون تولید هیچ محصولی و درگیر شدن در مراحل مختلف فروش. با این روش، بازاریاب های شما معرفی کننده کالا یا خدمات ارائه شده در سایت فروشگاهی شما خواهند بود و تمامی مراحل ثبت سفارش اتوماتیک انجام می شود.

روشهای کلی درآمدزایی سایت شما
A) شما می توانید با استفاده از یک سیستم بازاریابی پیشرفته، مشتریهای فراوانی برای محصولات و خدمات خود جذب نمایید و موجب افزایش فروش محصولات و یا خدمات خود شوید.
B) شما می توانید فروشندگان مورد اعتماد خود را به سایت دعوت کنید تا محصولاتشان را ثبت کنند. همچنین با جذب بازاریابهای متعدد به سیستم، امکان یافتن مشتری برای محصولات فروشندگان و در نتیجه سود خود را فراهم آورید.
C) شما می توانید مدیریت یک دایرکتوری(فهرست سایتها) را به عهده بگیرد.
D) با افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو، وبمسترهای زیادی برای درج آگهی و تبلیغات در سایت شما و سرمایه گزاری در بخشهای مختلف سایتتان به سمت شما جذب می شوند.
E) با مدیریت دقیق بخشهای متنوع و بی نظیر سایت، درآمد فوق العاده ای را عاید خود خواهید نمود.
طراحی سایت فروشگاهی

 
خرید پورتال مسبی به صورت غیر open source (کامپایل شده):
در این روش، شما سایت خود را به صورت کامل تحویل می گیرید و دسترسی کامل به هاست و فایلها و مدیریت سایتتان دارید. حتی هاست تحت تملک خودتان است. فقط در این روش، فایلهای برنامه نویسی شده به صورت کد شده است و قابل مشاهده نیست. این روش برای کسانی که نیازی به برنامه نویسی سایت ندارند و فقط به مدیریت سایت می پردازند بسیار مناسب است. کسانی که آشنایی با برنامه نویسی ندارند نیز می توانند از همین روش استفاده کنند.
خود سایت masbi.com نیز به صورت غیر open source (کامپایل شده) در هاست آپلود شده است. و مشاهده می فرمایید که با کیفیت خوبی در حال اجراست.
در امکانات و قابلیتها، روش کامپایل شده هیچ فرقی با روش open source ندارد. حتی در روش کامپایل شده، سرعت لود اولیه صفحات نیز بالاتر است.
البته در هر زمان، تغییر روش به open source امکان پذیر خواهد بود. (در صورت درخواست شما)

اقدامات راه اندازی:
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، یک فایل به شما تحویل داده می شود که اقدامات اولیه برای شروع راه اندازی سایت شما ارائه شده است. از جمله تهیه یک دامین. با انجام آن موارد، پس از 24 تا 48 ساعت، طراحی سایت شما توسط ما انجام شده و سایت راه اندازی می گردد و راهنمایی های لازم به ایمیل شما ارسال می شود.


 
 برخی امکانات و قابلیتهای این ورژن:
























































وجود رابط کاربری آسان و منحصر به فرد در سایر بخشهای سایت



ارسال ایمیلهای اتوماتیک و هوشمند برای کاربران و اعضا در بخشهای مختلف سایت



پنل مدیریتی: این پنل امکان مدیریت فوق العاده آسان و در عین حال پیشرفته و سریع را برای شما فراهم می کند به طوریکه قادرید در هر روز همه بخشهای سایت خود را به تنهایی کنترل و مدیریت کنید. بسیاری از کارها و ارسال ایمیلها به صورت هوشمند و اتوماتیک صورت می گیرد و شما با ورود به بخش مربوطه در پنل مدیریتی، تنها با کلیک بر دو یا سه دکمه چندین حساب را فعال می کنید یا چندین ایمیل ارسال می کنید و یا واریز یک فروشنده را تایید می کنید و یا ... ضمن اینکه برای راحتی کار شما، راهنمای مدیریت هر بخش در بالای آن نوشته شده است.



مدیریت اصلی: شامل مدیریت بازاریابها، امکان جستجوی بازرایابها، مدیریت سایتهای اضافه شده در بخش فهرست سایتهای ایرانی، مدیریت آگهی های ثبت شده، مدیریت بخش افزایش ترافیک، مدیریت تماسها، ایجاد تغییرات در دیتابیس ها، ارسال ایمیلهای گروهی متنوع، مدیریت واژه های جستجو شده در سایت، فعالترین بازاریابها، مدیریت هزینه های مستقیم سایت، مدیریت هزینه های غیر مستقیم سایت، بخش درآمد ماهیانه و درآمد سالیانه سایت، ویرایش متن های ثابت و متحرک سایت



مدیریت بازار مجازی: شامل لیست کامل فروشندگان، یادآوری فروشندگان بدهکار و یا سهل انگار بوسیله ارسال ایمیلهای اتوماتیک، یادآوری مشتریان بوسیله ارسال ایمیلهای اتوماتیک، مدیریت محصولات فعال و غیرفعال شده و در حال بررسی و پذیرفته نشده، نمایش پربازدیدترین محصولات و پرسفارشترین آنها، مدیریت سفارشات منتظر تایید، سفارشات تایید شده و سفارشات رد شده



صفحه آمار کلی سایت شامل: آمار روزانه، ماهیانه و سالیانه صفحات سایت، جدول پیغامهای صادره در سایت، آمار ورودی ها به صفحه اصلی سایت از طریق لینکهای موجود در وب سایتهای دیگر و یا ورود مستقیم به سایت، تعداد ارسال معرفی نامه در دیروز و امروز و در مجموع، آمار تبلیغات موجود در سایت، آمار بازاریابها، آمار افزایش ترافیک



درباره ما : شامل مشخصات کلی و اهداف کلی سایت



تماس با ما: شامل فرم تماس با مدیر



بازار مجازی: شامل جستجوی محصول، انتخاب محصول، سفارش محصول



بازاریابی: شامل عملکرد بازاریابی، لینکهای بازاریابی، زیرمجموعه ها، لیست واریزها، کدهای اختصاصی، معرفی به دیگران، ارتباط با اعضا، اتاق گفتگو و ...



فروشندگان: بخشی برای ثبت محصولات شما و محصولات فروشندگان دیگر



تبلیغات: مخصوص درج بنر های افقی در بالای صفحات سایت



فهرست سایتهای ایرانی: یک دایرکتوری عظیم برای ثبت لینک سایتهای مختلف



امکان ویرایش منوی گروه محصولات توسط مدیریت



درآمدزا شدن بخش فهرست سایتهای ایرانی



طراحی جدول آمار سفارش و فروش ماهیانه در پنل فروشنده و پنل مدیریت



ایجاد بخش جستجوی سفارشات در بخش مدیریت بازار مجازی




































در پنل بازاریاب: ایجاد بخش جستجوی بازاریابها



راه اندازی اتاق گفتگو در پنل فروشندگان و راه اندازی ارتباط با فروشندگان



امکان ثبت متن در اتاق گفتگوی فروشندگان توسط مدیر



امکان برگزاری چندین مسابقه همزمان برای محصولات فروشندگان



سیستم جدید یادداشت گذاری توسط فروشنده به صورت نامحدود برای هر سفارش با ثبت زمان ثبت هر یادداشت



در پنل بازاریابها: امکان ثبت سفارش برای مشتریان توسط بازاریابها



ارسال بک آپ (Back Up) روزانه از دیتابیس های مهم به ایمیل مدیر سایت به صورت اتوماتیک



ارتقاء بخش مسابقات: امکان برگزاری یک مسابقه برای تمامی محصولات سایت



اصلاح سیستم رتبه بندی بازاریابها بر اساس میانگین درآمد ماهیانه بازاریاب

































آی پی سفارش دهنده، در پنل بازاریاب، در پنل فروشنده و در پنل مدیر سایت نمایان می شود.



در هنگام رد شدن هر سفارش و یا ویرایش هر سفارش و یا به حالت منتظر تایید برگرداندن هر سفارش، ایمیل ارسالی برای مدیر شامل جدول سایر یادداشتهای آن سفارش است.



امکان جستجوی سفارشات در پنل فروشنده



نمایش لینکهای بازاریابی پرفروش ترین محصولات در پنل بازاریاب



افزودن فیلد تلفن ثابت در فرم سفارش محصول



طرح جدید رتبه بندی فروشنده



صفحه بندی اتاق گفتگو و امکان جستجوی پیشرفته در اتاق گفتگو



امکان تغییر پسورد در پنل فروشندگان












ارتقاء بخش بازاریابی: سیستم کدهای جادویی












ارتقاء بخش مسابقات: امکان تعریف هر مسابقه برای دو یا چندین فروشنده، با انتخاب نام کاربری فروشندگان






























در پنل فروشنده: امکان تعیین روش فروش نقدی یا پستی یا ... و تعیین تخفیفهای مربوط به خرید عمده و خرید نقدی و محاسبه تخفیفهای مربوطه و نمایش به سفارش دهنده در لحظه ثبت سفارش



ارسال نظرسنجی در تاریخ های مشخص به ایمیل مشتریان به صورت اتوماتیک



در بخش مدیریت بازار مجازی: ارسال ایمیل یادآوری برای سفارش دهندگان با انتخاب هر بازه زمانی دلخواه



ارسال ایمیل تولدت مبارک برای بازاریابها (در هر روز به صورت اتوماتیک برای بازارایابهای متولد همان روز ایمیل ارسال می شود)



در پنل بازاریابها: امکان حذف پیامهای دریافتی بخش ارتباط با اعضا توسط بازاریاب



قابلیت درج کلمات کلیدی برای هر محصول در پنل فروشنده، نمایش اتوماتیک کلمات کلیدی در صفحه سفارش محصول (در متاتگ کیورد) جهت شناسایی توسط موتورهای جستجو



نمایش اتاق گفتگو و بخش ارتباط با اعضا و بخش جستجوی بازاریابها به صورت هوشمند فقط برای اعضای کوشا و حذف اتاق گفتگو و ارتباط با اعضا از بخش فروشندگان



























در پنل بازاریاب: بخش سفارشات خود شما (خود بازاریاب نیز می تواند محصول سفارش دهد و لیست سفارشات خود را مشاهده کند)



ایجاد کنترل پنل اختصاصی برای مشتری در لحظه ثبت سفارش (کنترل پنل مشتری دارای تمامی امکانات و قابلیتهای بازاریابی نیز می باشد.)



در پنل بازاریاب: بخش آمار ورودی ها



در پنل بازاریاب: امکان جستجوی لینکهای بازاریابی با استفاده از نام محصول



یادداشت گذاری برای سفارشات توسط بازاریابها: هر بازاریابی اگر نسبت به یاداشتهای فروشنده یک سفارش انتقاد دارد و یا متوجه شده است اشتباهی برای تایید یا رد یک سفارش رخ داده و یا اینکه نظری در مورد یک سفارش دارد می تواند به وسیله این بخش یادداشت گذاری کند تا هم مدیر سایت و هم فروشنده مربوطه یادداشت وی را ببینند و نیز خود وی در روزها یا ساعات بعد بداند که این سفارش در چه مرحله است و چه پیگیریهایی برای آن انجام داده است.



فرم سفارش جادویی: امکانی جدید و فوق العاده مناسب برای قرار دادن فرم سفارش در وبلاگ و یا سایت. بازاریابها می توانند بوسیله این قابلیت جدید، برای هر محصولی فرم سفارش ایجاد کنند و براحتی آن کد را کپی کرده و در سایت یا وبلاگ خود قرار دهند. مزیت فرم جادویی این است که از هیچ اسکریپتی استفاده نمی کند و از کدهای ساده اچتمل تولید شده است و در وبلاگ یا سایت بازاریاب کاملا مستقل از مسبی و با سرعتی بالا لود می شود. حتی بازاریاب می تواند آن فرم را همراه متن ایمیل برای دیگران ارسال کند. تا دریافت کننده ایمیل از درون ایمیل خود سفارش خود را ثبت کند. و خیلی استفاده های مطلوب دیگر...





















سیستم تحویل سایت رایگان به بازاریابها: با راه اندازی چنین سیستمی، هر بازاریاب می تواند هاست و دامین تهیه کند و فایلهای آماده شده ای را کاملا رایگان دانلود کرده و روی هاست خود نصب کند و در هر زمان با یک کلیک سایت خود را آپدیت کند. در سایت رایگانی که به بازاریابها تحویل داده می شود سایر محصولات فعال در آن قرار داده شده است. سایت بازاریاب دارای بازار مجازی است. همه محصولات به صورت کامل در سایتهای بازاریابها قرار داده می شود بنابراین سایتهای بازاریابها کاملا مستقل از سایت شما باز می شود بنابراین سرعت لود آنها بسیار بالا خواهد بود.



ارسال فایل راهنمای جامع بازاریابی در مسبی و پورتالهای مشابه به ایمیل بازاریابها در زمان فعال شدن حساب کاربری آنها (فایل pdf)



سیستم دامین کمکی: دامینی است که دی ان اس های آن روی هاست سایت اصلی تنظیم می شود و در بخش لینکهای بازاریابی و کدهای جادویی جایگزین دامین اصلی می شود و مدیر سایت در هر زمان از طریق بخش مدیریت می تواند آن را تغییر دهد و دامین دیگری جایگزین آن کند.



سیستم ایمیل مارکتینگ در پنل بازاریابها با قابلیت ارسال متنهای صددرصد فارسی به 100 آدرس ایمیل در هر بار ارسال. ضمنا متنهای ایمیلهای معرفی نامه محصول دارای عکس محصول و فرم سفارش جادویی می باشند. امکان ارسال کدهای جادویی توسط بخش ایمیل مارکتینگ
















































ثبت سفارش در دیتابیس سایت رایگان: گاهی اوقات در لحظه ثبت سفارش در سایت رایگان، ممکن است سفارش در سایت اصلی ثبت نشود مثلا ممکن است یک لحظه در انتقال اطلاعات بین سرور سایت رایگان و سرور سایت اصلی مشکل ایجاد شود.


بنابراین امکانی فراهم شد که مدیر سایت رایگان می تواند تعیین کند که سفارشات در سایت رایگان خودش نیز ثبت شود. تا خودش بعد از بررسی، آنها را به سایت اصلی منتقل کند.



در بخش لینکهای بازاریابی، کد لینک بازاریابی و کد بنر محصول و کد محتوای جادویی افزوده شد. بنابراین بازاریاب قادر است فقط با یک کلیک، کد های فوق را برای هر محصول مورد نظر خود دریافت کند. کد بتر محصول دارای بخش مدیریتی برای آپلود بنر می باشد.



گرافیک جدید صفحه فروشندگان و امکانات ارزشمند جدید در پنل فروشندگان:


1. در هنگام ثبت یا ویرایش محصول، نام محصول هم در لیست نمایان شده و قابل انتخاب شد.


2. در هنگام تایید یا رد یا یادداشت گذاری و... نام مشتری کنار کد سفارش در لیست نمایان می شود.


3. وقتی فروشنده سفارشی اضافه می کند می تواند مشخص کند که این سفارش مربوط به کدام محصول است.


4. امکان کارت به کارت اینترنتی در صفحه افزایش موجودی فروشنده فراهم شد.



گرافیک جدید صفحات بازار مجازی (فروشگاه). فرمهای سفارش در صفحات product.aspx و kala2.aspx پیشرفته تر شد. امکان انتخاب استان و شهرستانهای کشور فراهم شد. کد پستی در فرم سفارش گنجانده شد. پس از ثبت سفارش، امکان کارت به کارت اینترنتی به حساب فروشنده فراهم شد.



ورژن دوم سایت رایگان ایجاد شد: مطابقت با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و اپرا و ... ، دارای فرم سفارش جدید و کامل مانند سایت اصلی ، بهبود رنگها و زیباتر شدن صفحات سایت. برطرف شدن نواقص ورژن اول. ورژن جدید سایت رایگان این قابلیت را دارد که مسیرهایی را که سفارش دهنده در سایت رایگان و قبل از ورود به سایت رایگان طی کرده و سپس سفارش داده را در پنل مسبی شما نشان دهد.



فرم پیشرفته ارسال ایمیل گروهی برای اعضای سایت ... بدون بکار بردن کد.



سیستم راهنمای اتوماتیک بازاریابها: در این بخش تعیین می شود که روزانه چه متنهایی به ایمیل بازاریابها ارسال شود. مثلا همیشه برای هر بازاریابی که 5 روز از ثبت نامش گذشت به صورت کاملا اتوماتیک، یک متن خاص ایمیل شود. متنها توسط مدیر قابل ویرایش است و محدودیتی برای تعداد متن وجود ندارد.



نظارت اتوماتیک سیستم بر عملکرد فروشندگان: همه روزه عملکرد فروشندگان به صورت اتوماتیک بررسی می شود و سهل انگاری ها یا کاستی های عملکرد آنها با ارسال ایمیلهایی به آنها یادآوری می شود.



سیستم درج بنر در پایین صفحات سایت: نمایش دو بنر همزمان به صورت رندومی در پایین صفحات با قابلیت شمارش تعداد کلیک و تعداد بازدید



ایجاد بخش کدهای اختصاصی در پنل بازاریاب که شامل کدهایی متنوع برای درج در سایت یا وبلاگ است



درگاه پرداخت آنلاین بانک پاسارگاد: امکان پرداخت آنلاین در بخش فروشگاه، بخش درج بنر، بخش افزایش موجودی فروشنده و ... و هوشمند سازی پرداخت آنلاین: شما(مدیریت) می توانید تعیین کنید که، دکمه پرداخت آنلاین، پس از ثبت سفارش محصولات کدام فروشنده نمایان شود. و تعیین کنید که کدام فروشنده به عنوان مدیر سیستم باشد و پرداختهای variz.aspx به آنجا منتقل شود. نتیجه بازگشتی از بانک مبنی بر موفق بودن یا موفق نبودن پرداخت، به صورت اتوماتیک در سایت ثبت می شود: مثلا اگر فروشنده افزایش موجودی دهد همه کارهایی که در زمان تایید واریز فروشنده هست اتوماتیک وار انجام می شود: کارهایی از قبیل اضافه شدن پورسانتهای بازاریابهای مربوطه و ارسال ایمیلهای گزارش دقیق برای مدیر و ...



امکان درخواست برداشت در پنل فروشندگان: فروشندگان می توانند موجودی خود را برداشت کنند.



تالار گفتمان مسبی راه اندازی شد. در این تالار امکان طبقه بندی مطالب به صورت موضوعی فراهم شده است.










































































































































تلفیق همه دیتابیسهای MS ACCESS  در یک دیتابیس قدرتمند MS SQL SERVER 2008:


در ورژنهای جدید استفاده از MS SQL SERVER 2008 به جای دیتابیسهای اکسس، موجب افزایش چشمگیر لود صفحات سایت می شود. امنیت دیتابیسها افزایش یافته و امکان عضو گیری میلیونی و بازدیدهای میلیونی در سایت فراهم می گردد و فواید فوق العاده دیگر...



ایستگاه آگهی: بخش منسجم آگهی ها ایجاد گردید، هر آگهی دهنده می تواند عضو شده و به صورت نامحدود آگهی ثبت کند. آگهی ها به صورت ستاره دار (لینک دار) و بدون ستاره (رایگان) طبقه بندی می شوند. www.masbi.com/ads.aspx



سیستم پورسانت دهی به بازاریابها از طریق جذب فروشنده و جذب آگهی دهنده



طراحی بخش جدید و پرطرفدار اخبار و مقالات: ثبت اخبار و مقالات توسط بازاریابها انجام می شود.



امکان کسب درآمد برای بازاریابها از طریق درج مقالات و اخبار پرطرفدار: بازدیدکنندگان می توانند به خبرها و مقالات امتیاز دهند و امتیاز به درآمد بازاریاب مربوطه افزوده می شود.



مدیریت گروهبندی های پیشرفته و چندلایه ای برای بخش های فروشگاه و ایستگاه آگهی و اخبار و مقالات و سایتهای ایرانی، امکان ایجاد و حذف زیرگروهها برای هر گروه، امکان انتقال محتوا از یک گروه به گروه دیگر فقط با دو کلیک



امکان تعریف پسورد برای مدیر دوم(معاون اول مدیر) برای مدیریت کردن فروشگاه و ایستگاه آگهی و مدیریت گروهبندهای بخشهای مختلف سایت. قابل ذکر است تمامی رفتار و عملکرد مدیر دوم توسط مدیر اول قابل مشاهده است و در همان لحظه برای مدیر اول ایمیل می شود.



امکان کامنت گذاری توسط هر بازدیدکننده به هر محصول و هر خبر و هر مقاله



قرار دادن ستون آگهیها در سمت چپ همه صفحات، و قرار دادن سایتهای ایرانی در لابلای آگهیها در همان ستون



نمایش همزمان سه بنر ویژه در هر صفحه از سایت. یک بنر در بالای هر صفحه و دو بنر در پایین هر صفحه



به صورت کاملا اتوماتیک، هر 24 ساعت یکبار یک سایت مپ(Sitemap) از همه لینکهای همه بخشهای سایت ایجاد می شود و در یک فایل XML ذخیره می گردد و فایل ایجاد شده هر 24 ساعت یکبار به گوگل معرفی می شود.



فرم ثبت و ویرایش محصول، ثبت و ویرایش آگهی و ثبت و ویرایش خبر و مقاله بسیار ساده تر شده است. همه فیلدهای پاراگرافها و ویژگیها در یک فیلد بزرگ خلاصه شده است.



تهیه هاست مناسب و با کیفیت و پشتیبانی آن به مدت یک سال: بدیهی است که برای سالهای بعد هزینه تمدید هاست به عهده خود مشتری خواهد بود.



پشتیبانی و پاسخدهی به سوالات مشتری و پیگیری و رفع مشکلات احتمالی سایت و هاست وی به مدت یکسال.



انجام برنامه نویسی جدید و ایجاد امکانات درخواستی مشتری: پیشنهادها و درخواستهای مشتری بررسی شده و با توجه به زمان مورد نیاز برای انجام، برآورد هزینه می شود و به مشتری اعلام می گردد. در صورت موافقت مشتری، امکانات درخواستی وی برای ایشان طراحی و برنامه نویسی و نصب می شود.



سیستم مدیریت محتوای سایت: در بخش تغییرات روزانه مدیریت، یک ویراستار قدرتمند برای ایجاد طرح ها و محتواها و قالبهای دلخواه مدیر سایت ایجاد شده است. مدیریت سایت با ورود به این بخش و انتخاب صفحه مورد نظر خود، قالب گرافیکی بخشهای اصلی صفحه انتخاب شده را مشاهده می کند و در صورت تمایل، تغییرات مورد نظر خود را اعمال می کند. بدون نیاز به دانش فنی در زمینه برنامه نویسی، مدیر قادر است به راحتی قالبهای جدید طراحی کند و به صفحه مورد نظر خود اضافه کند. ایجاد جدول، قرار دادن عکس و مدیا و ... امکان پذیر است. حتی مدیر می تواند کدهای html یا اسکریپت های دلخواه خود را به ویراستار منتقل کند. بوسیله این ویراستار، متا تگ keywords هر صفحه و Description هر صفحه قابل ویرایش است.


جهت درک بیشتر موضوع، عکسی از ویراستار مربوطه که در حال ویرایش صفحه ایستگاه آگهی است نشان داده شده است: مشاهده تصویر



سیستم RSS پویا: روزانه به صورت اتوماتیک برای سه بخش اخبار، آگهیها و محصولات، RSS ساخته می شود. RSS های ساخته شده مشتمل بر جدیدترین اخبار، جدیدترین آگهیها و جدیدترین محصولات سایت هستند. RSS یک سیستم آگاهی دهنده ی ساده است که بلافاصله بعد از آپدیت وبسایت و ارسال مطلب جدید مشترکان وبسایت را از این مساله با خبر میکند!



اشتراک گذاری مطالب سایت: دکمه های اشتراک گذاری مطلب در سایتهای معتبر (لینکدین، فیس بوک، تویتر، کلوب، گوگل، یاهو، گوگل پلاس وان) ایجاد گردید. این لینکها در بخشهای آگهیها، محصولات و خبرها و مقالات قرار داده شده است.



پیگیری سفارش: امکان پیگیری سفارش توسط همه سفارش دهنده های محصول فراهم گردید. همه مشتریها و سفارش دهنده ها با ورود به بخش پیگیری سفارش می توانند براحتی وضعیت سفارش خود را مشاهده کنند و در صورت تمایل برای سفارش یادداشت گذاری کنند و از این طریق با فروشنده ارتباط برقرار کنند. تاریخ طراحی: 1392/1/4



هزینه های ارسال محصول: در صورتی که فروشنده غیر از قیمت محصول، هزینه های دیگری هم برای ارسال و تحویل به مشتری در نظر گرفته است می تواند آنها را تعیین کنید. هزینه هایی که فروشنده تعیین می کند در فرم سفارش محصول به مشتری نشان داده می شود (با نمایش جدول محاسبات دقیق) . هزینه ها در آن جدول به قیمت محصول اضافه می شود و به عنوان قیمت نهایی (مبلغ قابل پرداخت) به مشتری نشان داده می شود. هزینه ها در محاسبات پورسانت هیچ دخالتی داده نمی شود و برای محاسبه پورسانت از همان قیمت محصول استفاده می شود. تاریخ طراحی: 1392/1/6



محصولات دانلودی: افرادی که فایلهایی برای دانلود دارند می توانند از طریق بخش فروشندگان، هر فایل را به صورت یک محصول ثبت کنند و روش تحویل به مشتری را دانلود تعیین کنند.


روش خرید محصولات دانلودی: در لحظه خرید، مشتری مبلغ را به صورت آنلاین به سایت می پردازد بلافاصله لینک دانلود در اختیار وی قرار می گیرد. پس از آن مبلغ پرداخت شده به پنل فروشنده مربوطه افزوده می شود. و سفارش به صورت اتوماتیک به وضعیت خرید شد تبدیل می شود و پورسانت مربوطه از موجودی پنل فروشنده کسر می گردد. تاریخ طراحی 1392/1/10



جدول عملکرد فروشنده: عملکرد کلی فروشنده ها در صفحه اصلی و در صفحه محصولات فروشنده نشان داده می شود. تاریخ طراحی: 1392/1/25



سرعت بالا در لود تصاویر: در صفحات فروشگاه، ایستگاه آگهی و اخبار و مقالات و صفحاتی که در سمت چپ خود عکسها را نشان می دهند، عکسها به صورت Thumbnail و با حجم بهینه سازی شده نمایان می شوند که تاثیر فوق العاده ای در افزایش سرعت لود صفحات و کاهش میزان مصرفی پهنای باند سایت می شود. هر تصویر تقریبا 10 برابر کاهش حجم پیدا می کند. مثلا یک عکس 30 کیلوبایتی 3 کیلوبایتی می شود. به عنوان مثال صفحه فروشگاه را مشاهده کنید. تاریخ طراحی: 1392/2/14



افزایش موجودی بازاریاب: هر بازاریاب می تواند برای افزایش موجودی پنل خود به بخش افزایش موجودی مراجعه کند و به صورت آنلاین با به صورت واریز به حساب مدیر، موجودی خود را در سایت افزایش دهد. افزایش موجودی می تواند برای خرید یا هزینه کردن در بخشهای مختلف (مثلا ارسال پیام تبلیغاتی برای همه بازاریابها) کاربرد داشته باشد. تاریخ طراحی: 1392/3/7



امکان ارسال پیام گروهی تبلیغاتی به همه بازاریابها توسط هر بازاریاب: هر بازاریاب می تواند وارد پنل خود شده و تنها با 2 کلیک پیام تبلیغاتی دلخواه خود را به همه بازاریابهای سایت ارسال کند. بازاریاب قادر خواهد بود تعداد بازدید از پیام خود و لیست همه بازاریابهایی که پیامش را خوانده اند، مشاهده کند.


علاوه بر این، بخش ارتباط با اعضا صفحه بندی شده است و بازاریاب به آسانی می تواند پیامهای قدیمی ارسالی یا دریافتی خود را مشاهده کند. تاریخ طراحی: 1392/3/9



درگاه پرداخت آنلاین آرین پال: درگاه پرداخت اینترنتی آرین پال نیز به ورژن ده افزوده شد بنابراین اگر مدیر پورتال، این درگاه را برای سایت در حالت انتخاب شده قرار دهد، در سایر بخشهای سایت که کاربر نیاز به پرداخت وجه دارد می تواند به سادگی و به صورت آنلاین پرداخت خود را به انجام برساند. یکی از مزایای آرین پال این است که مدیر سایت بدون عقد قرارداد با بانکها می تواند درگاههای پرداخت آنلاین آنها را بکار بگیرد و کاربران سایت، درگاه بانک دلخواه خود را به اختیار برای پرداخت انتخاب می کنند. (درگاه بانک ملت، درگاه بانک ملی، درگاه بانک تجارت، درگاه بانک سرمایه، درگاه بانک پاسارگاد، درگاه بانک شهر و ...)


مدیر می تواند در بخش مدیریت کلی سایت درگاه مورد نظر خود را فعال یا غیر فعال کند. تاریخ طراحی: 1392/3/21



فرم سفارش جادویی: در بخش کدهای جادویی پنل بازاریابها، بخشی برای ایجاد کد فرم سفارش حرفه ای ایجاد گردید. بوسیله این قابلیت، بازاریاب می تواند برای هر محصول فرم سفارش حرفه ای ایجاد کند و براحتی کد آن را کپی کرده و در سایت یا وبلاگ خود قرار دهد.  تاریخ طراحی: 1392/4/5



نصب سامانه هوشمند ارسال پیامک: یک شماره اختصاصی برای سامانه پیامکی اختصاص داده می شود. سامانه پیامکی به صورت هوشمند برای اعضا پیامک ارسال می کند. یکی از زمانهایی که پیامک ارزش زیادی دارد زمانی است که سفارشی ثبت می شود در همان لحظه پیامکی برای فروشنده مربوطه ارسال می شود و ایشان به سرعت می تواند سفارش را پیگیری کند.


علاوه بر این، امکان ارسال پیامک گروهی به اعضا و یا به لیست شماره تلفنهای مختلف فراهم گردیده است. برای این کار فرم پیشرفته ارسال پیامک طراحی گردیده است.


گزارش دقیق پیامکهای ارسالی در اختیار مدیر سایت خواهد بود (نرسیده به مخابرات، رسیده به مخابرات، نرسیده به گوشی ، رسیده به گوشی و ...)


سامانه هوشمند ارسال پیامک، قابل تعمیم به سایر بخش های سایت می باشد. مدیر می تواند این سامانه را فعال یا غیر فعال کند.  تاریخ طراحی: 1392/4/17



ارسال پیام تبلیغاتی بازاریابها به همدیگر: هر بازاریاب می تواند به هر تعداد از بازاریابهای مورد نظر خود پیام تبلیغاتی گروهی ارسال کند. مثلا:


ارسال پیام تبلیغاتی برای جدیدترین بازاریابها
ارسال پیام تبلیغاتی برای بازاریابهایی که اخیرا وارد پنل کاربری شان داشته اند.
ارسال پیام تبلیغاتی برای بازاریابهایی که برترین رتبه ها را در سایت مسبی دارند.


و ...   تاریخ طراحی: 1392/6/9



راه اندازی مسابقه برای مقاله: بازاریابها برای کسب درآمد بیشتر از طریق خبرها و مقالات، می توانند برای هر خبر و مقاله ای که می خواهند مسابقه ای راه اندازی کنند. مسابقه به صورت یک سوال سه گزینه ای طراحی می شود. به ازای هر فردی که در مسابقه شرکت کند، فورا مبلغی به درآمد بازاریاب افزوده می شود. آن مبلغ را خود بازاریاب تعیین می کند. مثلا تعیین می کند که به ازای هر شرکت کننده، 5000 ریال به درآمدش افزوده شود.
برای اینکه افراد انگیزه داشته باشند در مسابقه شرکت کنند باید بازاریاب برای آنها جایزه تعیین کند زیرا هر فردی برای شرکت در مسابقه باید هزینه ای بپردازد. مثلا بازاریاب تعیین می کند که دو جایزه 200000 ریالی به صورت قرعه کشی به دو نفر از شرکت کننده ها اهدا شود. در پایان مسابقه، به صورت اتوماتیک میان کسانی که در مسابقه شرکت کرده اند و پاسخ صحیح داده اند قرعه کشی می شود و برنده ها مشخص می شوند و جوایز به موجودی برنده ها افزوده می شود.  تاریخ طراحی: 1392/7/4



ویراستار شرح محصول: توسط ویراستار ایجاد شده در بخش ثبت و ویرایش محصول، فروشندگان می توانند شرح محصولات خود را با جلوه ای زیباتر و جذاب تر ارائه کنند. این ویراستار قدرتمند برای نگارش بهتر متنها، طرح ها و محتواها و قالبهای دلخواه فروشنده ایجاد شده است. فروشنده قادر است بدون نیاز به دانش فنی، به راحتی قالبهای جدید طراحی کند و به صفحه مورد نظر خود اضافه کند. تغییر رنگ فونت، تغییر سایز فونت، اضافه کردن عکس لابلای متن، ایجاد جدول، قرار دادن لینک و ... امکان پذیر است. حتی فروشنده می تواند کدهای html دلخواه خود را به ویراستار منتقل کند.   تاریخ طراحی: 1392/8/2



درگاه پرداخت آنلاین پی لاین: درگاه پرداخت اینترنتی پی لاین نیز به ورژن ده افزوده شد بنابراین اگر مدیر پورتال، این درگاه را برای سایت در حالت انتخاب شده قرار دهد، در سایر بخشهای سایت که کاربر نیاز به پرداخت وجه دارد می تواند به سادگی و به صورت آنلاین پرداخت خود را به انجام برساند. یکی از مزایای پی لاین این است که مدیر سایت بدون عقد قرارداد با بانک می تواند یک درگاه آنلاین را برای سایت خود فعال کند.


مدیر می تواند در بخش مدیریت کلی سایت، درگاه مورد نظر خود را فعال یا غیر فعال کند. تاریخ طراحی: 1392/12/11



ارسال پیامک(sms) توسط بازاریابها به همدیگر: بازاریاب می تواند پیامک تبلیغاتی تکی یا گروهی به تلفن همراه بازاریابها بفرستد. برای این کار کافی است وارد پنل بازاریابی خود شده سپس به بخش ارتباط با اعضا مراجعه نماید. پس از تکمیل فرم ارتباط با اعضا، گزینه تبلیغاتی را انتخاب کرده و گزینه ((به تلفن همراه افراد، پیامک نیز ارسال شود)) را انتخاب نماید. تاریخ طراحی: 1392/12/27



درگاه پرداخت آنلاین بانک ملت: درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت نیز به ورژن ده افزوده شد بنابراین اگر مدیر پورتال، این درگاه را برای سایت در حالت انتخاب شده قرار دهد، در سایر بخشهای سایت که کاربر نیاز به پرداخت وجه دارد کاربر می تواند به سادگی و به صورت آنلاین از طریق درگاه اختصاصی بانک ملت، پرداخت خود را به انجام برساند.


مدیر می تواند در بخش مدیریت کلی سایت، درگاه مورد نظر خود را فعال یا غیر فعال کند. تاریخ طراحی: 1393/3/27



ویراستار پیشرفته شرح اخبار مقالات: توسط ویراستار ایجاد شده در بخش ثبت و ویرایش اخبار و مقالات، بازاریابها می توانند شرح خبرها و مقالات خود را با جلوه ای زیباتر و جذاب تر ارائه کنند. این ویراستار قدرتمند برای نگارش بهتر متنها، طرح ها و محتواها و قالبهای دلخواه بازاریاب ایجاد شده است. بازاریاب قادر است بدون نیاز به دانش فنی، به راحتی قالبهای جدید طراحی کند و به صفحه مورد نظر خود اضافه کند. تغییر رنگ فونت، تغییر سایز فونت، اضافه کردن عکس لابلای متن، ایجاد جدول، قرار دادن لینک و ... امکان پذیر است. حتی بازاریاب می تواند کدهای html دلخواه خود را به ویراستار منتقل کند.   تاریخ طراحی: 1393/5/15



ویراستار پیشرفته شرح آگهیها: توسط ویراستار ایجاد شده در بخش ثبت و ویرایش آگهیها، آگهی دهندگان می توانند شرح آگهیهای خود را با جلوه ای زیباتر و جذاب تر ارائه کنند. این ویراستار قدرتمند برای نگارش بهتر متنها، طرح ها و محتواها و قالبهای دلخواه آگهی دهنده ایجاد شده است. آگهی دهنده قادر است بدون بدون نیاز به دانش فنی، به راحتی قالبهای جدید طراحی کند و به صفحه مورد نظر خود اضافه کند. تغییر رنگ فونت، تغییر سایز فونت، اضافه کردن عکس لابلای متن، ایجاد جدول، قرار دادن لینک و ... امکان پذیر است. حتی آگهی دهنده می تواند کدهای html دلخواه خود را به ویراستار منتقل کند.   تاریخ طراحی: 1393/6/17



کسب درآمد از طریق بازدید پیامهای تبلیغاتی: در پنل بازاریابها در بخش ارتباط با اعضا، اگر پیامهای تبلیغاتی برای بازاریاب ارسال شده باشد به محض اینکه بازاریاب آن پیامهای تبلیغاتی را مشاهده کند مبلغی به درآمد وی افزوده می شود.   تاریخ طراحی: 1393/6/27



ارسال پیام تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی فروشنده ها به همدیگر: هر فروشنده می تواند با فروشندگان دیگر ارتباط داشته باشد و برای آنها پیام معمولی رایگان ارسال کند.
همچنین فروشنده می تواند به هر تعداد از فروشنده های مورد نظر خود پیام تبلیغاتی گروهی ارسال کند. مثلا:


ارسال پیام تبلیغاتی برای جدیدترین فروشنده ها
ارسال پیام تبلیغاتی برای فروشنده هایی که اخیرا وارد پنل کاربری شان داشته اند.
ارسال پیام تبلیغاتی برای فروشنده هایی که برترین رتبه ها را در سایت مسبی دارند.


و ...   تاریخ طراحی: 1393/8/22



ارسال پیامک(sms) توسط فروشنده ها به همدیگر: فروشنده می تواند پیامک تبلیغاتی تکی یا گروهی به تلفن همراه فروشنده ها بفرستد. برای این کار کافی است وارد پنل خود شده سپس به بخش ارتباط با فروشندگان مراجعه نماید. پس از تکمیل فرم ارتباط با فروشندگان، گزینه تبلیغاتی را انتخاب کرده و گزینه ((به تلفن همراه افراد، پیامک نیز ارسال شود)) را انتخاب نماید. تاریخ طراحی: 1393/8/22



طبقه بندی آگهی ها بر اساس استان و شهرستان: آگهی دهنده ها می توانند در زمان ثبت یا ویرایش آگهی، استان و شهرستان را انتخاب کنند. همچنین در بخش ایستگاه آگهی امکان یافتن آگهی بر اساس استان و شهرستان ایجاد شده است. تاریخ طراحی: 1394/4/17



جستجوی پیشرفته محتوا (محصول یا آگهی یا خبر): در صفحه اصلی سایت امکان جستجوی محتوا ایجاد گردید. جستجوی محصول بر اساس رتبه فروشنده لیست می شود. جستجوی آگهی بر اساس ستاره آگهی لیست می شود. جستجوی خبر بر اساس تاریخ آپدیت خبر لیست می شود. پس از انجام جستجو، واژه های جستجو شده با رنگ متمایز نشان داده می شوند حتی این رنگ بندی، در صفحه اختصاصی آن محتوا هم ادامه می یابد. تاریخ طراحی: 1394/5/13



صفحه بندی پیشرفته فروشگاه و صفحه بندی اتاق گفتگو با قابلیت مشاهده همه صفحات: تاریخ طراحی: 1394/8/8



امکان ویرایش، افزودن و حذف موضوعات اتاق گفتگو توسط مدیریت: در این بخش می توانید موضوعات اتاق گفتگو را ویرایش یا حذف یا اضافه کنید. تاریخ طراحی: 1394/8/8



























لایک کردن کامنتهای محصول، آگهی و خبر(مقاله) توسط بازدیدکننده: هر کامنت، قابل لایک شدن توسط بازدیدکننده می باشد. به عنوان مثال، کامنتهای پایین این صفحه را مشاهده کرده و لایک کردن آنها را تست کنید. تاریخ طراحی: 1394/8/25



درگاه پرداخت آنلاین بانک تجارت: درگاه پرداخت اینترنتی بانک تجارت نیز به ورژن 10 و 11 و 12 افزوده شد بنابراین اگر مدیر پورتال، این درگاه را برای سایت در حالت انتخاب شده قرار دهد، در سایر بخشهای سایت که کاربر نیاز به پرداخت وجه دارد کاربر می تواند به سادگی و به صورت آنلاین از طریق درگاه بانک تجارت، پرداخت خود را به انجام برساند. یادآوری می شود درگاههای بانک پاسارگاد، بانک ملت، آرین پال و پی لاین نیز قبلا راه اندازی شده است.


مدیر می تواند در بخش مدیریت کلی سایت، درگاه مورد نظر خود را فعال یا غیر فعال کند. تاریخ طراحی: 1394/9/25



نمودارهای پیشرفته تغییرات قیمت و تغییرات پورسانت: بازدیدکننده های سایت می توانند در صفحه هر محصول، آیکن کنار قیمت را کلیک کنند تا نمودار تغییرات قیمت را مشاهده کنند. همچنین بازاریابها در پنل خود با ورود به بخش لینکهای بازاریابی، می توانند آیکن کنار قیمت هر محصول را کلیک کنند تا نمودار تغییرات قیمت را مشاهده کنند. و برای مشاهده نمودار تغییرات پورسانت هر محصول، آیکن کنار پورسانت آن محصول را کلیک کنند. تاریخ طراحی: 1394/10/18



سیستم آپلود بنر برای محصولات و تبلیغات بنری: یکی از امکانات بسیار مفید و کاربردی، تبلیغات از طریق بنر می باشد. فروشنده ها می توانند برای محصولات خود بنرهای زیبا، پرمحتوا و با کیفیت با ابعاد استاندارد آپلود کنند. بنرها در پنل بازاریابها به صورت کد نشان داده می شوند(بخش کدهای اختصاصی) تا آنها تبلیغات بنری انجام دهند. طراحی بنرها بر مبنای ابعاد استاندارد، یکی از موارد پر اهمیت در تبلیغات است. در پنل فروشنده ها برای آپلود بنر، بخشی مجزا ایجاد شده است. همچنین در پنل مدیریت، بخش مدیریت بنرها جهت تایید یا رد بنرها ایجاد شده است. در پنل بازاریابها انتخاب کد بنر بر اساس ابعاد بنر انجام می شود و هر بار بنر به صورت رندومی در سایت یا وبلاگ بازاریاب نشان داده می شود. بازاریابها می توانند بنرها را بر اساس ابعاد آنها انتخاب کنند و در سایت یا وبلاگهای خود تبلیغ کنند. تاریخ طراحی: 1394/11/27



کدهای اختصاصی بازاریابها حرفه ای تر شد: یکی از امکانات مفید و جالبی که در پنل بازاریابها به بخش کدهای اختصاصی افزوده شده است عبارت است از انتخاب گروه بندی محصول برای کد چهارم. خیلی از بازاریابها تمایل دارند گروه خاصی از محصولات را تبلیغ کنند بنابراین با انتخاب گروه دلخواه، کد مربوطه را دریافت می کنند و در سایت یا وبلاگ خود قرار می دهند. تاریخ طراحی: 1394/12/2



انتخاب درگاه بانکی توسط پرداخت کننده: مدیر سایت می تواند یک یا چند درگاه پرداخت آنلاین را همزمان فعال کند. بنابراین کاربران سایت جهت پرداخت آنلاین می توانند درگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و پرداخت را توسط آن درگاه انجام دهند. در ورژنهای قبلی، کاربر نمی تواند درگاه بانکی را خودش انتخاب کند. تاریخ طراحی: 1394/12/15



























































































































ثبت نام در سایت توسط هر کاربر فقط یکبار انجام می شود و نیازی به ثبت نام مجزا در هر بخش نیست. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



هر کاربر با یک بار ثبت نام به همه بخشهای سایت دسترسی دارد و در همه بخشها می تواند فعالیت کند. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



برای تایید تلفن همراه، کاربر یک پیامک به سامانه سایت ارسال می کند و تلفن همراه او تایید می شود و مانند قبل نیازی نیست کاربر پیامهای تبلیغاتی تلفن همراه خود را فعال کند. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



هر فعالیتی که نیاز به ورود به پنل کاربری دارد، به صورت اتوماتیک فرم ورود به پنل را در همان صفحه برای کاربر باز می کند. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



هر فعالیتی که نیاز به فعال بودن پنل کاربری دارد، به صورت اتوماتیک کاربر را به صفحه فعالسازی هدایت می کند. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



گرافیک جدید و قالب جدید سایت فضای جذاب تری را برای فعالیت فراهم می کند. این قالب حرفه ای در همه صفحات بکار رفته است. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



طراحی وب واکنش‌گرا (responsive web design) در این ورژن رعایت شده است. بنابراین صفحات سایت، در همه دیوایس ها با هر سایز صفحه نمایش، از جمله لپ تاپ ها و تبلت ها و گوشی های همراه، با آن وسیله منطبق می شود و به شکل مناسبی دیده می شود و کاربر نیازی به scroll افقی یا زوم کردن صفحات ندارد. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



همه محتواهای سایت از قبیل محصولات، آگهیها، اخبار و مقالات، متنهای تالار گفتگو قابلیت لایک شدن دارند. هر کاربر می تواند هر محتوا را لایک یا آنلایک کند. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



نام و موجودی کاربر، همواره در بالای صفحات نمایان است و کاربر با کلیک بر نام خود می تواند وارد بخشهای متنوع پنل کاربری خود شود. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



کاربر برای بهره مند شدن از بخشهای مختلف که دارای هزینه هستند می تواند از موجودی خود استفاده کند و نیازی نیست برای هر بخش به صورت مجزا افزایش موجودی دهد. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



فرم جستجوی محتوا، در بالای همه صفحات وجود دارد، این فرم با تکنولوژی Ajax با وارد کردن هر کاراکتر نتیجه جستجوی لحظه ای را نشان می دهد. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



در مدیریت، پیامکهای دریافتی با جزییات مفصل قابل بررسی هستند و نیازی به بررسی از طریق سامانه پیامکی نیست. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



همه سوالات متداول مشتریهای پورتال مسبی و پاسخها، بازنگری شده است و مطابق با آخرین ورژن اصلاح گردید است و سوالات و پاسخهای جدید افزوده شده است. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



بخشهای مختلف پنل کاربری از قبیل پنل فروشندگی، پنل بازاریابی، پنل آگهیها دارای گرافیک بهتری شده اند و بخشهای تکراری با هم تلفیق شده اند. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



صفحه مجزای پروفایل ایجاد گردیده است که در آن کاربر می تواند کارهایی از قبیل ویرایش پروفایل، تغییر پسورد، افزایش موجودی، ارتباط با اعضا، مشاهده ریز درآمدها و هزینه ها و ... را انجام دهد. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



امکان اشتراک گذاری محصول، آگهی و مقاله در شبکه های اجتماعی از جمله واتس آپ و تلگرام فراهم شده است. در صورتی که کاربر از طریق تلفن همراه خود وارد سایت شود می تواند با بازدید صفحه محصول، لینک اشتراک گذاری را کلیک کرده و آن محصول را به گروه یا فرد در شبکه اجتماعی مورد نظر خود ارسال کند. بنابراین امکان بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی هم بوجود آمده است. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



بخش مجزای مدیریت تالار گفتگو ایجاد گردید، مدیر سایت علاوه بر مدیریت گروهها، می تواند متنهای تالار گفتگو را مشاهده، ویرایش، فعال یا حذف کند. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



استفاده از یک فونت زیبا و کاربر پسند در تمامی صفحات سایت. این فونت به آسانی قابل تعویض با فونتهای دیگر می باشد. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



چنانچه قیمت محصول کاهش یافته باشد، در فروشگاه، قیمت قبلی نیز نمایان می شود. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



دو نوع روش ارسال محصول وجود دارد. دانلودی و پستی: روش دانلودی که همان روال گذشته را دارد. در روش پستی، پس از ثبت سفارش، کاربر باید مبلغ سفارش را به سایت پرداخت کند تا سفارش تایید شده و به وضعیت پرداخت شد، تبدیل شود. پس از آن فروشنده موظف به ارسال محصول از طریق پست پیشتاز است. سپس ثبت کد رهگیری مرسوله پستی برای سفارش مربوطه توسط فروشنده الزامی است. هر هفته کد رهگیری سفارشات ارسال شده، توسط سایت چک می شود اگر به دست مشتری رسیده اند سفارشات به وضعیت تحویل شد، تبدیل می شود و وجه مربوطه توسط فروشنده قابل برداشت و یا قابل استفاده در سایر بخشها خواهد بود. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



فرآیند جدید خرید محصول: هر گاه کاربر، محصول یا محصولاتی را سفارش دهد، آن سفارش وضعیت منتظر پرداخت خواهد داشت. سفارش دهنده و فروشنده و بازاریاب می توانند با کلیک بر هر سفارش وارد جزییات آن سفارش شوند. با استفاده از آیکن ارسال پیام، می توانند در مورد آن سفارش مکاتبه کنند. اگر مشتری مبلغ سفارش را به سایت پرداخت کند، سفارش وی به وضعیت پرداخت شده تبدیل می گردد و مبلغ سفارش به موجودی فروشنده افزوده می شود و پورسانت آن از موجودی فروشنده کم می شود. سفارشاتی که وضعیتشان پرداخت شده است می بایست توسط فروشنده به آدرس مشتری ارسال شوند (البته محصولات غیر دانلودی). هر سفارشی که به آدرس مشتری ارسال شد لازم است فروشنده، کد مرسوله را در فیلد مربوطه برای آن سفارش وارد کند تا سفارش به وضعیت ارسال شده تبدیل شود. مدیر سایت، سفارشات ارسال شده را از طریق کد مرسوله و با استفاده از سایت itemtracking.post.ir پیگیری می کند. هر سفارش به دست مشتری برسد، به وضعیت تحویل شده تبدیل می شود. پس از تحویل محصول به مشتری، پورسانت سفارش به موجودی پنل بازاریاب افزوده می شود. فروشنده می تواند موجودی خود را برداشت کند اما مبلغ سفارشاتی که هنوز به وضعیت تحویل شده تبدیل نشده اند قابل برداشت نمی باشد. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



رنگ بندی محصول توسط فروشنده، و امکان تعیین رنگ محصول هنگام خرید توسط مشتری.
همچنین فروشنده می تواند برای رنگهای مختلف قیمتهای مختلفی در نظر بگیرد. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



فراهم شدن سبد خرید پیشرفته: امکان سفارش چندین محصول به صورت همزمان توسط کاربر
کاربر می تواند در فروشگاه، محصولات مورد نظر خود را یافته و آنها را به سبد خرید اضافه کند. محصولات سبد خرید می توانند انواع مختلفی داشته باشند مثلا چندین محصول دانلودی و چندین محصول پستی. همچنین محصولاتی که به سبد خرید اضافه می شوند می توانند از فروشنده های مختلف باشند.
کاربر می تواند قبل از نهایی کردن سفارش، اقلام موجود در سبد خرید را ویرایش کند. مثلا تعداد کالاهای مورد نظر خود را کم یا زیاد کند یا آنها را از سبد خرید حذف کند.
سبد خرید این امکان را به کاربر می دهد که چه وارد پنل باشد چه نباشد، محصولات دلخواه خود را به سبد خرید اضافه کند و در زمان دلخواه با ورود به پنل، با چند کلیک ثبت سفارش کند بنابراین برای ثبت هر سفارش نیاز به پر کردن فرم مشخصات فردی نمی باشد. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



محاسبه هزینه پستی سفارشات، مطابق با الگوریتم شرکت پست: شرکت پست، هزینه ارسال مرسوله های پستی را با یک الگوریتم تقریبا پیچیده محاسبه می کند. نوع سرویس، نوع مرسوله، وزن مرسوله، استان و شهر مبدا، استان و شهر مقصد، داشتن کد پستی فرستنده و گیرنده و نوع بیمه، از جمله عوامل محاسبه هزینه ارسال یک مرسوله پستی هستند که در صفحه parcelprice.post.ir قابل محاسبه می باشد. سایت مسبی مطابق با همین الگوریتم، هزینه ارسال سفارشات پستی کاربر را محاسبه کرده و قبل از پرداخت مبلغ سفارش، به کاربر نشان می دهد. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



در بخش فعالسازی، علاوه بر اعتبار سنجی شماره تلفن همراه و ایمیل، اعتبار سنجی نام فروشگاه(یا شرکت) و اعتبار سنجی وبسایت نیز ایجاد شده است. بنابراین تنها کاربرانی مجاز به فعالیت در بخش فروشندگان و ایستگاه آگهی خواهند بود که وبسایت آنها توسط مدیریت تایید شود. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



متن همه ایمیلهای اتوماتیک سایت بازنگری شده است و قالب آنها اصلاح گردیده است. امکان ایجاد امضای منحصر به فرد در ابتدا و انتهای متن ایمیلها فراهم شده است. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



از طریق پنل مدیریتی سایت، می توان برای اعضا به صورت گروهی یا انفرادی یا برای همه اعضا با هم، پیام ارتباط با اعضا و یا پیامک ارسال کرد (نیازی به داشتن موجودی در پنل مدیریت نمی باشد) تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



درج بنر ویژه نیاز به ثبت نام مجزا ندارد و کاربر با ورود به پنل خود می تواند بنرهای ویژه متعدد، ثبت و ویرایش و مدیریت کند. برای فعالسازی هر بنر ویژه، می توان از موجودی پنل استفاده کرد و نیازی به پرداخت آنلاین مجزا نمی باشد. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



ثبت سایت در فهرست سایتها نیاز به ثبت نام مجزا ندارد و کاربر با ورود به پنل خود می تواند سایتهای خود را ثبت و ویرایش و مدیریت کند. برای فعالسازی لینک هر سایت، می توان از موجودی پنل استفاده کرد و نیازی به پرداخت آنلاین مجزا نمی باشد. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



زیباتر شدن گرافیک منوی های صفحه ها و منوهای گروهبندی ها، در ضمن مدیریت قادر است رنگ بندی زمینه و کادر منوها را با انتخاب شکل رنگ (به جای اسم رنگ) انجام دهد. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



اگر کاربر قبلا در دو یا چند بخش از سایت عضو بوده است، می تواند از طریق بخش تلفیق پنلهای کاربری، آنها را با هم ترکیب کرده و یکی کند. تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



همخوانی صفحات سایت با جدیدترین مروگرهای زیر:




















Opera Safari Firefox Internet Explorer Chrome


تاریخ طراحی: بهار و تابستان 1395



فروشنده می تواند محصول دانلودی رایگان (محصول با قیمت صفر) ثبت کنند. برای ثبت محصول رایگان، فروشنده باید در فیلد قیمت، عدد صفر وارد کند. تاریخ طراحی: 1395/8/2



ارسال عکس، نام و لینک محتوا به کانال تلگرام سایت در زمان تایید محتوا: در زمان تایید یک مقاله یا آگهی یا محصول، به صورت اتوماتیک لینک و عکس و نام آن محتوا در کانال تلگرام به صورت یک پست ارسال می شود(در زمان تایید محتوا، ارسال به تلگرام قابل انتخاب توسط مدیریت می باشد). برای محصول، قیمت نیز ارسال می گردد. تاریخ طراحی: 1395/8/8



کاربران می توانند هر محتوایی را لایک کنند. (محصول، مقاله، آگهی، متن تالار گفتگو، کامنت) مدیر می تواند تعیین کند که به ازای هر چند لایک، مبلغی به موجودی صاحب محتوا افزوده شود. این فرصتی برای کاربرانی است که تمایل به ثبت محتواهای به روز دارند و دوست دارند از این روش به کسب درآمد بپردازند. تاریخ طراحی: 1395/8/21



امکان زوم بر روی عکس محصول توسط کاربر تاریخ طراحی: 1395/8/25



برای اینکه کاربر بداند هر زیرمجموعه اش چه فعالیتی دارد، کافی است در بخش زیرمجموعه ها، آیکن کنار نام و نام خانوادگی فرد مورد نظر را کلیک کند تا ببینید آن زیرمجموعه، چه تعداد محصول، چه تعداد آگهی و چه تعداد مقاله و چه تعداد بنر ویژه و چه تعداد سایت ثبت کرده است. کاربر می تواند تعداد فروشها و تعداد خریدهای زیرمجموعه خود را ببیند. قابلیت بی نظیر دیگر این است که می تواند ببیند مسیر حرکت زیرمجموعه هایش تا لحظه ثبت نام چه بوده است یعنی از چه صفحاتی به صفحه ثبت نام رسیده اند. تاریخ طراحی: 1395/9/17



برای مسابقه مقاله می توان تعیین کرد که:
1. به صورت نظرسنجی باشد. یعنی در پایان مسابقه، بین همه شرکت کنندگان، قرعه کشی صورت می گیرد.
2. به صورت پیش بینی باشد یعنی ابتدا جواب مسابقه معلوم نیست و پس از پایان مسابقه و انجام رویدادی جواب مشخص می شود(مثلا مسابقه فوتبال). در این حالت می توان تعیین کرد که قرعه کشی بین همه شرکت کنندگان انجام شود یا فقط بین کسانی که پاسخ صحیح داده اند قرعه کشی انجام شود.
3. سوالی باشد که جواب آن از ابتدا مشخص است که یکی از گزینه هاست. که در این حالت فقط بین کسانی که پاسخ صحیح داده اند قرعه کشی صورت می گیرد. تاریخ طراحی: 1396/2/14






تعهدات ما:


حداکثر ظرف 48 ساعت بعد از سفارش، وب سایت آماده شده خود را از ما تحویل می گیرید.


تحویل سایت و تضمین صحت اجرا به عهده خود ما است.


خود مدیر سایت مسبی شخصا مسوول فروش این محصول به شما می باشد.


پس از خرید، در هر زمان همراه شما بوده و پاسخگوی شما هستیم.


این پورتال را فقط از سایت مسبی خریداری کنید تا بتوانیم پاسخگوی شما باشیم.


امکان ارتقای سایت شما به ورژنهای بالاتر در هر زمان


برطرف کردن مشکلات احتمالی سایت شما در هر زمان و به صورت رایگان

جهت مشاهده سایر ورژنهای مسبی لینک مقابل را کلیک کنید: سایر ورژنهای طراحی فروشگاه اینترنتی

خرید